Wyślij briefa na adres brief[at]guaranapr.pl Poniedziałek - Piątek: od 8:00 do 16:00
Spotkajmy się Katowice, Jaworzno, Kraków (tylko umówione spotkania)
Zawsze możesz do nas napisać biuro (małpka) guaranapr.pl lub skorzystaj z KONTAKT
PR Kryzysowy

Public Relations w kryzysie

Kryzys może dotknąć każdą firmę, zwłaszcza w czasach, kiedy otoczenie biznesowe i rynkowe zmienia się z dnia na dzień. Jak sobie z tym poradzić?

Przygotowanie się do kryzysu wizerunkowego, a także skuteczne działania minimalizujące jego rozwój i skutki to dziś podstawa działań PR wielu firm. Zwłaszcza tych, które dbają o swoją markę, swój wizerunek, swoje wartości i rynkową stabilność. To także element świadomego PR-u, który potrafi mówić nie tylko o sukcesie, ale doskonale radzi sobie także z: wyzwaniami, jakie pojawią się w firmie, tzw. złą prasą, nadwyrężającymi image oskarżeniami i procesami czy zdarzeniami, które uderzają w stabilność przedsiębiorstwa i jego pozycję rynkową.

Firma dobrze przygotowana do kryzysu, mająca gotowe scenariusze działań, potrafiąca poruszać się w różnych mediach, zawsze jest w stanie nie tylko zminimalizować straty, jakie niesie zdarzenie, ale także szybko wyjść z niego, skupiając się na dalszym rozwoju.

W Guarana PR sytuacjami kryzysowymi zajmuje się specjalny zespół składający się z mediówców, specjalistów zajmującymi się social mediami, a także szkoleniowców i rzeczników prasowych, którzy są doświadczeni w koordynowaniu przeróżnych zdarzeń, jakie mogą spotkać firmę. 

Naszym klientom wymagającym kryzysowego wsparcia oferujemy:

Zapobieganie sytuacjom kryzysowym

- opracowanie strategii komunikacji kryzysowej uwzględniającej m.in. działania Public Relations, działania prawne i działania w social mediach
- analizę i ocenę ryzyka wystąpienia kryzysów, diagnoza potencjalnych kryzysów
- opracowanie planów i scenariuszy reakcji 
- treningi medialne dla speakerów
- szkolenia w zakresie zarządzania kryzysowego i symulacje

Zarządzanie kryzysem wizerunkowym (crisis management)

- udostępnienie Klientowi zespołu zarządzającego kryzysem 24/7/365
- przejęcie prowadzenie biura prasowego i komunikacji z mediami
- rzecznictwo prasowe zespołu Guarana PR
- opracowanie niezbędnych komunikatów, oświadczeń, artykułów
- organizację konferencji prasowej, briefingu, wizyty dziennikarzy
- przejęcie komunikacji w social mediach
- monitoring mediów oraz social mediów
- zarządzanie reputacją on-line (DCM – Digital Crisis Management)

Odbudowa wizerunku po kryzysie (image fixing)

- analiza i ocena wpływu kryzysu na reputację
- opracowanie i wdrożenie strategii odbudowy wizerunku
- szkolenia medialne dla speakerów firmy

Sytuacje kryzysowe, w których mamy doświadczenie, to m.in.

- katastrofy ekologiczne
- sprawy pracownicze i oskarżenia pracodawców
- sprawny karne
- epidemia i pandemia
- upadłość przedsiębiorstwa
- zwolnienia grupowe i indywidualne
- oskarżenia na łamach mediów 
- konflikty z lokalną społecznością
- konflikty z klientami
- konflikty z ekologami
- konflikty natury politycznej
- protesty i blokady 

Zapytaj o konkrety, prześlij brief:  biuro[at]guaranapr.pl

 

Informacja o cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać w naszej polityce cookies
Dowiedz się więcej