Public Relations w kryzysie
Kryzysowe Public Relations jest nam dobrze znane. Od lat pomagamy firmom wyjść z medialnych tarapatów, ale też im zapobiegamy!
Kryzys może dotknąć każdą firmę, zwłaszcza w czasach, kiedy otoczenie biznesowe i rynkowe zmienia się z dnia na dzień. Jak sobie z tym poradzić?
Działania public relations mogą wtedy okazać się nieocenione, chroniąc reputację i wizerunek firmy w oczach Klientów, mediów i rynku. Naszym Klientom pomagamy aż w 3 obszarach zarzadzania kryzysowego. Zajmujemy się public relations kryzysowym firm, ale również osób publicznych i prywatnych.
W ramach Public Relations Kryzysowego zajmujemy się:
Zapobieganie sytuacjom kryzysowym
- Opracowanie strategii komunikacji kryzysowej uwzględniającej m.in. działania Public Relations, działania prawne i działania w social mediach
- Analizę i ocenę ryzyka wystąpienia kryzysów, diagnoza potencjalnych kryzysów
- Opracowanie planów i scenariuszy reakcji
- Treningi medialne dla speakerów
- Szkolenia w zakresie zarządzania kryzysowego i symulacje
Zarządzanie kryzysem wizerunowym (crisis management)
- Udostępnienie Klientowi zespołu zarządzającego kryzysem 24/7/365
- Przejęcie prowadzenie biura prasowego i komunikacji z mediami
- Rzecznictwo prasowe zespołu Guarana PR
- Opracowanie niezbędnych komunikatów, oświadczeń, artykułów
- Organizację konferencji prasowej, briefingu, wizyty dziennikarzy
- Przejęcie komunikacji w social mediach
- Monitoring mediów oraz social mediów
- Zarządzanie reputacją on-line (DCM – Digital Crisis Management)
Odbudowa wizerunku po kryzysie (image fixing)
- Analiza i ocena wpływu kryzysu na reputację
- Opracowanie i wdrożenie strategii odbudowy wizerunku
- Szkolenia medialne dla speakerów firmy
Kryzys w firmie? Wyślij maila ze szczegółami na biuro[małpka]guaranapr.pl - wycena+reakcja w 12 godzin, 7 dni w tygodniu. W tytule wpisz "kryzys".