Wyślij briefa na adres brief[at]guaranapr.pl Poniedziałek - Piątek: od 8:00 do 16:00
Spotkajmy się Katowice, Jaworzno, Kraków, Warszawa (tylko umówione spotkania)
Zawsze możesz do nas napisać biuro (małpka) guaranapr.pl lub skorzystaj z KONTAKT
PR centrów handlowych i retail

Public Relations branży retail - centra handlowe, galerie handlowe, marki lifestyle, marki omnichannelowe 

Kompleksowe wsparcie public relations, biuro prasowe, działania w social mediach, działania B2B dla galerii i centrów
handlowych oraz zarządców

Guarana PR w skrócie: 

  • Dwie dekady doświadczenia w branży retail
  • Unikalne na rynku know-how
  • Wsparcie PR w każdym obszarze rynku centrów handlowych
  • Największe centra handlowe w portfolio
  • 20+ regionalnych rynków
  • 25+ Klientów retail

 

Nowoczesny PR dla galerii handlowych, centrów handlowych, centrów convenience, zarządców oraz właścicieli

Na polskim rynku działa kilkaset obiektów handlowych, a większość z nich komunikuje się z mediami według utartych schematów. Tymczasem coraz bardziej widoczne jest zmęczenie standardowymi treściami PR-owymi, które trafiają coraz niżej w hierarchii medialnej i są coraz mniej zauważalne. Dziś liczy się konkretna, zwięzła komunikacja, zgodna ze strategią contentową mediów. W Guarana PR specjalizujemy się w pomaganiu klientom z branży retail zrozumieć dynamiczne zmiany na rynku mediów. Dzięki naszym usługom dowiesz się, jakie trendy sprzyjają Twoim inwestycjom i jakie kierunki działań przyniosą najlepsze rezultaty. 

Wypełnij brief [tutaj] lub wyślij własny na maila biuro [at] guaranapr.pl. 

Odkryj potencjał komunikacji z mediami i zmaksymalizuj efekty

Działania PR dla klientów z branży retail wymagają wszechstronnego podejścia do komunikacji oraz dogłębnego zrozumienia potrzeb obiektów handlowych, ich właścicieli, zarządców, najemców i rynku mediów. W Guarana PR od 16 lat skutecznie nawigujemy w tym skomplikowanym ekosystemie, realizując efektywne strategie medialne dla największych graczy na rynku. Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy, dostarczamy wyniki, które przekładają się na sukces naszych klientów! Tworzymy medialny obraz obiektów handlowych i dbamy o jego konsekwentny rozwój, aby pozytywnie wpływać na wyniki finansowe, pozycjonowanie na rynku, wartość inwestycji, reputację oraz zaufanie konsumentów i partnerów. Dzięki naszym działaniom Twoja marka będzie postrzegana jako lider rynku, co przełoży się na realne korzyści biznesowe.

W Guarana PR tym się właśnie zajmujemy. Sprawiamy, że media interesują się galerią lub centrum handlowym, współpracują z obiektem i mają o nim dobrą opinię. Tworzymy prawdziwe relacje oparte na dobrej treści i wiarygodnym źródle.

Co oferujemy naszym Klientom z rynku centrów handlowych? 

Naszym Klientom retail oferujemy prowadzenie nowoczesnego biura prasowego 360 stopni, które wspiera komunikację obiektu, buduje relacje z mediami, ale także organizuje eventy PR, lokuje markę w środowisku biznesowym (B2B), realizuje inspirujące kampanie CSR, komunikuje strategię ESG oraz chroni przed kryzysem wizerunkowym.

Mamy własne know-how. Kilka lat temu pożegnaliśmy się z klasycznymi „informacjami prasowymi”, wprowadzając formaty, które opracowaliśmy razem z redakcjami. Tylko u nas Klienci znaleźć mogą aż 10 formatów treści, które zwiększają skuteczność działań media relations oraz zapewniają wysokozasięgowe publicity.

 

Co komunikujemy w ramach biura prasowego?

Marketing 
komunikujemy wydarzenia i imprezy, sezony handlowe, kampanie, akcje prosale, współprace lokalne i regionalne oraz sukcesy obiektu.

Inwestycje 
komunikujemy modernizacje i remodelingi przestrzeni, zmiany na food courcie i terenach zielonych, powstanie stałych atrakcji (np. stref coworkingowych, kids play, ogrodów i in.).

Leasing
wspieramy komunikację: komercjalizacji i rekomercjalizacji, strategii leasingowej, debiutów najemców, zmian w tenant-mixie. 

Strategie ESG 
komunikujemy realizację strategii ESG, w tym: inwestycje w eko, akcje społeczne, ekologiczne i edukacyjne, transformacje ładu korporacyjnego.

Rozwój obiektu i zmiany
komunikujemy wyniki centrów handlowych (footfall, obroty), rozwój tenant-mixu i pozycji rynkowej galerii, nagrody, zmiany właścicielskie i zarządu, awanse.

Budowy, rozbudowy 
komunikujemy procesy rozbudowy i budowy w mediach B2B i B2C, począwszy od ogłoszenia inwestycji, przez komercjalizację, po jej otwarcie.

Sprawdź EFEKTY [tutaj]

CO JESZCZE ROBIMY DLA GALERII  I CENTRÓW HANDLOWYCH ORAZ ZARZĄDCÓW?

  • Opracowujemy kompleksowe strategie PR obiektów i zarządcy
  • Zajmujemy się zarządzaniem kryzysowym, także w social mediach
  • Rozwijamy komunikację wewnętrzną z najemcami i pracownikami
  • Tworzymy medialny obraz strategii ESG (PR dla ESG)
  • Projektujemy i realizujemy kampanie CSR i projekty ESG
  • Organizujemy wydarzenia dla mediów (konferencje, briefingi i in.)
  • Wdrażamy kampanie informacyjne dotyczące rozbudowy/przebudowy obiektu
  • Projektujemy i wdrażamy strategie komunikacji B2B, w tym leasing support 
  • Tworzymy dla mediów tzw. wysyłki kreatywne, wspierające markę
  • Opracowujemy i wdrażamy strategie social mediów (YouTube, Meta, X, Instagram, Threads, LinkedIn i in.)

Jakie korzyści przynosi galerii lub centrum handlowego współpraca z Guarana PR:

  • Komunikujesz obiekt w taki sposób, jak oczekują tego dziś media, a przez to zwiększasz publicity i lepiej osiągasz cele.
  • Docierasz do jeszcze szerszego grona klientów, będąc obecnym 
  • w mediach, które stawiają na nowoczesny content. 
  • Odchodzisz od schematu, który stosuje konkurencja, wypracowując własny model komunikacji. 
  • Optymalizujesz wydatki na media, współprace i komercyjne lokowanie; masz więcej możliwości działań z mediami. 
  • Tworzysz  miękką “poduszkę wizerunkową” opartą na relacjach, która może się przydać w czasie kryzysu. 
  • Mówisz językiem, jaki dziś jest zrozumiały przez odbiorcę, bez nowomowy i wytartych frazesów. 

Do kogo kierujemy ofertę?

  • Centra handlowe. Pracujemy dla niewielkich centrów handlowych oraz dużych kompleksów.
  • Galerie handlowe. Realizujemy działania PR dla galerii o profilu rodzinnym i fashion, a także dla centrów handlowo-rozrywkowych IV generacji. 
  • Convenience i retail parki. Wspieramy komunikację obiektów convenience, a także dynamiczny rozwój segmentu parków handlowych w Polsce. 
  • Zarządców nieruchomości. Zapewniamy zarządcy widoczność w mediach, pozycjonujemy ekspertów branżowych i komentatorów rynku.
  • Właścicieli nieruchomości. Realizujemy kompleksowe działania z obszaru PR korporacyjnego, dbając o widoczność biznesu.
  • Inwestorów na rynku retail. Wspieramy komunikację inwestora na każdym etapie powstawania i rozwoju inwestycji.

Co gwarantujemy?

  • Wzrost widoczności i rozpoznawalności obiektu
  • Jakościową obecność w mediach (bez zapychaczy raportów)
  • Solidne relacje z mediami, które procentują także po zakończeniu współpracy
  • Wiedzę i doświadczenie - znamy się na rynku centrów handlowych
  • Profesjonalne doradztwo oparte na kompetencjach i praktyce
  • Efekty, które odpowiadają postawionym celom
  • Wsparcie profesjonalistów z 20-letnim doświaczeniem w PR

Dołącz do nas!

 

 

Informacja o cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać w naszej polityce cookies
Dowiedz się więcej