PR centrów handlowych i retail

Public Relations, biuro prasowe, działania w social mediach i B2B dla galerii handlowych

Odkryj potencjał komunikacji z mediami i zmaksymalizuj efekty

Public relations galerii handlowej, a także komunikacja wcale nie musi ograniczać się do informowania tylko o wydarzeniach i nowych otwarciach. W ciągu roku masz ponad 100 różnych kontekstów, w których warto o sobie przypomnieć dziennikarzom. Przykład? Proszę:

Black Friday – pokaż, że masz tłum klientów. Święta – opowiedz, co klienci kupują i za ile. Nowy trend na rynku np. webrooming – pokaż, że i Twoi klienci się mu poddali. Wysokozasięgowe media chętniej piszą, mówią i kręcą o zjawiskach. Swoje akcje z kalendarza marketingowego też możesz pokazać ciekawiej. Klasyczna informacja prasowa to nie jedyne narzędzie. Na rynku mamy dziś kilkanaście nowych rozwiązań, dzięki którym informacje płynące do mediów z galerii mogą być ciekawsze, skuteczniejsze i czytelniejsze.

W Guarana PR tym się właśnie zajmujemy. Sprawiamy, że media interesują się galerią, współpracują z nią i mają o niej dobra opinię. Ale uwaga – nie jesteśmy tylko od pisania i wysyłania informacji. Tworzymy prawdziwe relacje oparte na dobrej treści i wiarygodnym źródle.

Co możemy zrobić?

PO PIERWSZE: Stworzymy profesjonalne e-Biuro Prasowe galerii handlowej
To podstawa działań Public Relations. Czy wiesz, że dziennikarz lubi mieć po drugiej stronie maila osobę, która zawsze odpowie na jego pytanie i odbierze telefon, nawet w niehandlową niedzielę i kiedy wisi w powietrzu niewygodne pytanie? Tak też działa profesjonalne biuro prasowe.

Co zrobimy?
Przydzielimy galerii doświadczony team doradczy, który będzie odpowiadał za przygotowanie i wysyłkę materiałów prasowych;
Nasz Public Relations Team zajmie się także wyszukiwaniem ciekawych kontekstowych tematów w galerii i ich opracowywaniem;
Będziemy także w stały kontakcie z leasingiem i najemcami przygotowując materiały dla mediów B2B;
Zespół odpowiadać będzie także za przygotowanie komentarzy, wywiadów oraz wizyt dziennikarzy (np. nagrań radiowych i TV);
Team doradczy tworzyć będzie także plany komunikacyjne i plany tematów;
Zespół zajmie się także wyciąganiem galerii z medialnych tarapatów, jeśli takie będą miały miejsce.

PO DRUGIE: Udostępnimy galerii narzędzia PR, dzięki którym komunikacja będzie ciekawsza i skuteczniejsza
Nasza agencja dysponuje własnymi narzędziami komunikacji z mediami, stworzonymi w oparciu o badania opinii przeprowadzone wśród dziennikarzy. Ponadto pracując z nami galeria zyskuje także dostęp do naszej autorskiej platformy, na której tworzone jest e-Biuro Prasowe.

PO TRZECIE:  Zapewnimy obecność dziennikarzy w galerii
Nic tak nie buduje relacji galerii z dziennikarzem, jak jego obecność w galerii. Poznanie się, nawiązanie kontaktu zawsze procentuje. Zwłaszcza, jeśli dziennikarz w zamian za obecność otrzymuje dobrego newsa i wartościowy content redakcyjny. Eventy to jeden z ważniejszych elementów działań Public Relations. 

Co oferujemy?
Obsługę prasową wydarzeń w galerii np. koncertów gwiazdy, akcji społecznej, projektu medialnego i in.
Organizację konferencji prasowych, briefingów, śniadań prasowych i innych bardziej kreatywnych form spotkań z mediami;
Realizację projektów specjalnych w partnerstwie z mediami.

PO CZWARTE: Zadbamy o social media galerii, jej content i influencer marketing
Ładna grafika na fejsie i insta to dopiero połowa sukcesu, liczy się content, content i raz jeszcze content. My jesteśmy od tego, żeby znaleźć na niego pomysł i wdrożyć go.

Co oferujemy?
Opracowanie strategii obecności galerii w social mediach, w tym analizę obecnych wyników;
Aktywne prowadzenie profili na: Facebook’u, Instagramie, YouTube, Snapchacie, LinkedIn i in.
Projekty specjalne w social mediach z udziałem influencerów (youtuberów, instagrammerów, snapchaterów i in.);
Projekty specjalne w social mediach z udziałem ambasadorów (np. celebrytów, sportowców);
Organizację wydarzeń specjalnych (eventów) z udziałem influencerów;
Rozwój własnego kanału galerii na YouTube – stworzenie własnej telewizji.

PO PIĄTE: Skutecznie zbudujemy więź ze społecznością lokalną poprzez działania CSR
Odbiór galerii nie zależy dziś tylko od oferty, atrakcji czy lokalizacji obiektu. Równie ważne staje się to, jak galeria buduje relacje z otoczeniem i czy jest dobrym sąsiadem. Naszym zadaniem jako agencji, jest pomóc galerii w budowaniu tej więzi w ciekawy i skuteczny sposób.

Co oferujemy?
Opracowanie i wdrożenie strategii Public Relations CSR galerii;
Organizację wydarzeń o charakterze proekologicznym, prospołecznym,  prozdrowotnym, edukacyjnym i kulturalnym;
Organizację kampanii społecznych galerii zwracających uwagę na wybrany problem społeczny;
Organizacje projektów o charakterze charity.

PO SZÓSTE: Będziemy wsparciem dla działu leasingu [B2B]
Skuteczna komunikacja z klientem to jedno. Równe ważna, zwłaszcza dla młodych i rozwijających się galerii jest komunikacji B2B ze środowiskiem retail, mediami branżowymi. Pracując z Guarana PR jesteś w stałym kontakcie z rynkiem, pokazując swoje sukcesy i potencjał, nowe otwarcia i rekordy.

Co oferujemy?
Skuteczną i efektywną komunikację otwarć i rozwoju galerii w mediach branżowych (np. Retailnet.pl, PropertyNews.pl, TheCity.com.pl, Eurobuild CEE i Shopping Center Poland)
Skuteczną i efektywną komunikację biznesową zarządcy lub dewelopera w mediach branżowych i biznesowych;
Przygotowanie zgłoszeń do nagród branżowych;
Organizację spotkań z najemcami;
Opracowanie i wdrożenie koncepcji komunikacji galerii z najemcami;
Projekty specjalne budujące pozytywna relację galerii z najemcami.

Korzyści z biura prasowego galerii handlowej i innych wysokozaawansowanych komunikacyjnych rozwiązań

  • Dostajesz do pracy samodzielny zespół z ponad 10–letnim doświadczeniem w działaniach PR dla retail;
  • Zwiększasz efektywność, minimalizujesz ryzyko – pracujesz z zespołem, który zna się na swojej pracy, ma wieloletnie doświadczenie poparte realizacjami, a do tego rozumie potrzeby galerii;
  • Korzystasz z know-how – my wiemy jak robić PR galerii i chcemy się tą wiedzą podzielić. Przez 10-lat udało się nam wypracować skuteczny efektywny model współpracy;
  • Zyskujesz dostęp do narzędzi i wiedzy – kontakt z mediami, influencerami, agencjami interaktywnymi, reklamowymi oraz media społecznościowe to nasza codzienność.