Public Relations branży retail - centra handlowe, galerie handlowe, marki lifestyle, marki omnichannelowe
Kompleksowe wsparcie public relations, biuro prasowe, działania w social mediach, działania B2B dla galerii i centrów
handlowych oraz zarządców
![]() |
Guarana PR w skrócie:
|
Nowoczesny PR dla galerii handlowych, centrów handlowych, centrów convenience, zarządców oraz właścicieli
Na polskim rynku działa kilkaset obiektów handlowych, a większość z nich komunikuje się z mediami według utartych schematów. Tymczasem coraz bardziej widoczne jest zmęczenie standardowymi treściami PR-owymi, które trafiają coraz niżej w hierarchii medialnej i są coraz mniej zauważalne. Dziś liczy się konkretna, zwięzła komunikacja, zgodna ze strategią contentową mediów. W Guarana PR specjalizujemy się w pomaganiu klientom z branży retail zrozumieć dynamiczne zmiany na rynku mediów. Dzięki naszym usługom dowiesz się, jakie trendy sprzyjają Twoim inwestycjom i jakie kierunki działań przyniosą najlepsze rezultaty.
Wypełnij brief [tutaj] lub wyślij własny na maila biuro [at] guaranapr.pl.
Odkryj potencjał komunikacji z mediami i zmaksymalizuj efekty
Działania PR dla klientów z branży retail wymagają wszechstronnego podejścia do komunikacji oraz dogłębnego zrozumienia potrzeb obiektów handlowych, ich właścicieli, zarządców, najemców i rynku mediów. W Guarana PR od 16 lat skutecznie nawigujemy w tym skomplikowanym ekosystemie, realizując efektywne strategie medialne dla największych graczy na rynku. Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy, dostarczamy wyniki, które przekładają się na sukces naszych klientów! Tworzymy medialny obraz obiektów handlowych i dbamy o jego konsekwentny rozwój, aby pozytywnie wpływać na wyniki finansowe, pozycjonowanie na rynku, wartość inwestycji, reputację oraz zaufanie konsumentów i partnerów. Dzięki naszym działaniom Twoja marka będzie postrzegana jako lider rynku, co przełoży się na realne korzyści biznesowe.
W Guarana PR tym się właśnie zajmujemy. Sprawiamy, że media interesują się galerią lub centrum handlowym, współpracują z obiektem i mają o nim dobrą opinię. Tworzymy prawdziwe relacje oparte na dobrej treści i wiarygodnym źródle.
Co oferujemy naszym Klientom z rynku centrów handlowych?
![]() |
Naszym Klientom retail oferujemy prowadzenie nowoczesnego biura prasowego 360 stopni, które wspiera komunikację obiektu, buduje relacje z mediami, ale także organizuje eventy PR, lokuje markę w środowisku biznesowym (B2B), realizuje inspirujące kampanie CSR, komunikuje strategię ESG oraz chroni przed kryzysem wizerunkowym. Mamy własne know-how. Kilka lat temu pożegnaliśmy się z klasycznymi „informacjami prasowymi”, wprowadzając formaty, które opracowaliśmy razem z redakcjami. Tylko u nas Klienci znaleźć mogą aż 10 formatów treści, które zwiększają skuteczność działań media relations oraz zapewniają wysokozasięgowe publicity. |
Co komunikujemy w ramach biura prasowego?
Marketing
komunikujemy wydarzenia i imprezy, sezony handlowe, kampanie, akcje prosale, współprace lokalne i regionalne oraz sukcesy obiektu.
Inwestycje
komunikujemy modernizacje i remodelingi przestrzeni, zmiany na food courcie i terenach zielonych, powstanie stałych atrakcji (np. stref coworkingowych, kids play, ogrodów i in.).
Leasing
wspieramy komunikację: komercjalizacji i rekomercjalizacji, strategii leasingowej, debiutów najemców, zmian w tenant-mixie.
Strategie ESG
komunikujemy realizację strategii ESG, w tym: inwestycje w eko, akcje społeczne, ekologiczne i edukacyjne, transformacje ładu korporacyjnego.
Rozwój obiektu i zmiany
komunikujemy wyniki centrów handlowych (footfall, obroty), rozwój tenant-mixu i pozycji rynkowej galerii, nagrody, zmiany właścicielskie i zarządu, awanse.
Budowy, rozbudowy
komunikujemy procesy rozbudowy i budowy w mediach B2B i B2C, począwszy od ogłoszenia inwestycji, przez komercjalizację, po jej otwarcie.
Sprawdź EFEKTY [tutaj]
CO JESZCZE ROBIMY DLA GALERII I CENTRÓW HANDLOWYCH ORAZ ZARZĄDCÓW?
- Opracowujemy kompleksowe strategie PR obiektów i zarządcy
- Zajmujemy się zarządzaniem kryzysowym, także w social mediach
- Rozwijamy komunikację wewnętrzną z najemcami i pracownikami
- Tworzymy medialny obraz strategii ESG (PR dla ESG)
- Projektujemy i realizujemy kampanie CSR i projekty ESG
- Organizujemy wydarzenia dla mediów (konferencje, briefingi i in.)
- Wdrażamy kampanie informacyjne dotyczące rozbudowy/przebudowy obiektu
- Projektujemy i wdrażamy strategie komunikacji B2B, w tym leasing support
- Tworzymy dla mediów tzw. wysyłki kreatywne, wspierające markę
- Opracowujemy i wdrażamy strategie social mediów (YouTube, Meta, X, Instagram, Threads, LinkedIn i in.)
Jakie korzyści przynosi galerii lub centrum handlowego współpraca z Guarana PR:
- Komunikujesz obiekt w taki sposób, jak oczekują tego dziś media, a przez to zwiększasz publicity i lepiej osiągasz cele.
- Docierasz do jeszcze szerszego grona klientów, będąc obecnym
- w mediach, które stawiają na nowoczesny content.
- Odchodzisz od schematu, który stosuje konkurencja, wypracowując własny model komunikacji.
- Optymalizujesz wydatki na media, współprace i komercyjne lokowanie; masz więcej możliwości działań z mediami.
- Tworzysz miękką “poduszkę wizerunkową” opartą na relacjach, która może się przydać w czasie kryzysu.
- Mówisz językiem, jaki dziś jest zrozumiały przez odbiorcę, bez nowomowy i wytartych frazesów.
Do kogo kierujemy ofertę?
- Centra handlowe. Pracujemy dla niewielkich centrów handlowych oraz dużych kompleksów.
- Galerie handlowe. Realizujemy działania PR dla galerii o profilu rodzinnym i fashion, a także dla centrów handlowo-rozrywkowych IV generacji.
- Convenience i retail parki. Wspieramy komunikację obiektów convenience, a także dynamiczny rozwój segmentu parków handlowych w Polsce.
- Zarządców nieruchomości. Zapewniamy zarządcy widoczność w mediach, pozycjonujemy ekspertów branżowych i komentatorów rynku.
- Właścicieli nieruchomości. Realizujemy kompleksowe działania z obszaru PR korporacyjnego, dbając o widoczność biznesu.
- Inwestorów na rynku retail. Wspieramy komunikację inwestora na każdym etapie powstawania i rozwoju inwestycji.
Co gwarantujemy?
- Wzrost widoczności i rozpoznawalności obiektu
- Jakościową obecność w mediach (bez zapychaczy raportów)
- Solidne relacje z mediami, które procentują także po zakończeniu współpracy
- Wiedzę i doświadczenie - znamy się na rynku centrów handlowych
- Profesjonalne doradztwo oparte na kompetencjach i praktyce
- Efekty, które odpowiadają postawionym celom
- Wsparcie profesjonalistów z 20-letnim doświaczeniem w PR
Dołącz do nas!