Badania są nieodłączną częścią Public Relations. Dzięki nim nie tylko mierzymy efekty PRu, ale także wiemy, jaka jest opinia społeczeństwa lub konkretnej grupy osób na dany temat. W tym przypadku badaliśmy to, jak młodzi ludzie (18-40) odnajdują się w social mediach po pandemii, ale również co sądzą o swoim uśmiechu i co sądzą o dbaniu o uśmiech. Wyniki zaskakują!
Młodzi Polacy chcą mieć zdrowe i równe zęby i coraz częściej sięgają po leczenie, które ma im to zapewnić. Wśród osób przed czterdziestką rośnie popularność zarówno zabiegów korygujących uśmiech, jak również – co napawa dentystów optymizmem – profilaktyki. Przodują w tym osoby mające mniej niż 24 lata.Takie między innymi wnioski płyną z opublikowanego właśnie przez Medicover Stomatologia „Raportu Uśmiechu 2023. Milenialsi i zetki u dentysty”. Największa w Polsce sieć dentystyczna wspólnie z pracownią ARC Rynek i Opinia przyjrzała się w nim najmłodszym dorosłym pokoleniom pacjentów-konsumentów. To pierwsza tego typu publikacja lidera polskiego rynku stomatologicznego.
Pełny raport można znaleźć w Press Roomie Medicover Stomatologia.
Pomysł, treść, koordynacja: Guarana PR
Realizacja, raport końcowy: ARC Rynek i opinia
Oprawa graficzna opublikowanego raportu: ROCHE Studio
Na zlecenie: Medicover Stomatologia