Wyślij briefa na adres brief[at]guaranapr.pl Poniedziałek - Piątek: od 8:00 do 16:00
Spotkajmy się Katowice, Jaworzno, Kraków (tylko umówione spotkania)
Zawsze możesz do nas napisać biuro (małpka) guaranapr.pl lub skorzystaj z KONTAKT
Pionierski zabieg w PRODENTA CLINIC

Klient: Prodenta Clinic

W 2013 roku w Centrum Onkologii  w Gliwicach odbył się pierwszy udany w Polsce przeszczep twarzy. Równo rok po nim do pracy przystąpili specjaliści z Prodenta Clinic, którzy podjęli się wyzwania rekonstrukcji uśmiechu. Był to pierwszy na świecie zabieg wszczepienia implantu w przeszczepioną od dawcy szczękę i żuchwę zespoloną aż z 10 kawałków. Leczenia pacjenta trwało aż 1,5 roku i dopiero w styczniu 2016 lekarze mogli pochwalić się efektem. Leczenie się udało a implanty się przyjęły.

Wyzwaniem dla agencji była organizacja komunikacji tego medycznego sukcesu, bez konieczności zwoływania konferencji prasowej i narażania pacjenta na wysiłek (pacjent wciąż przyjmuje leki imunosupresyjne).  Alternatywą okazały się okienka dla mediów (press hours) - specjalne, krótkie spotkania z bohaterami zabiegu - lekarzami  i pacjentem, które odbyły się w Oławie, gdzie mieszka pacjent i w Katowicach, gdzie mieści się klinika. Całość dopełniło wspólne spotkanie dla radiostacji, zorganizowane w gabinecie - udział w nim wzięli lekarze i pacjent.

Efekt? Ponad 40 publikacji w pierwszym, 24-godzinnym cyklu newsów. Blisko 100 w 30 dni. O zabiegu informowały m.in. stacje TVN, TVN24, TVP1, TVP2, TVP Info i TVS. Zabieg dokładnie opisały m.in. Onet.pl, Interia.pl, Dziennik.pl, PAP, Dziennik Zachodni, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Nasze Miasto i Fakt. O wyzwaniach związanych z leczeniem lekarze mieli okazję opowiedzieć m.in. na antenie RMF FM, RMF Maxxx i  Polskiego Radia. O pionierskim wyczynie można było także usłyszeć za granicą, wzmianki o zabiegu poawiły się w depeszach Associated Press i telewizji Al Jazeera. Informację o zabiegu w social mediach udostępniono blisko 4 tys. razy! Wartość publikacji (AVE) wyniosła 1 000 900 PLN, zasięg (dotarcie z informacją) ukształtowało się na poziomie 9,7 miliona widzów, czytelników i słuchaczy (dane zbiorcze dla TV, radia, internetu i prasy - za IMM).

fot. Prodenta Clinic

Informacja o cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać w naszej polityce cookies
Dowiedz się więcej