Wyślij briefa na adres brief[at]guaranapr.pl Poniedziałek - Piątek: od 8:00 do 16:00
Spotkajmy się Katowice, Jaworzno, Kraków (tylko umówione spotkania)
Zawsze możesz do nas napisać biuro (małpka) guaranapr.pl lub skorzystaj z KONTAKT
Obsługa PR projektu Kierunek:Uśmiech

Klient: DENTATOR s.r.o. (Ostrava, Czechy)

„Kierunek: Uśmiech” to wyjątkowy program prozdrowotny stworzony przez czeską klinikę DENTATOR w Ostawie, którego celem jest umożliwienie niepełnosprawnym Polakom leczenie zębów w Czechach w ramach dyrektywy transgranicznej, czyli z refundacją NFZ. Klient zgłosił się do nas z potrzebą komunikacji tego przedsięwzięcia w mediach oraz nakreślenia problemu, jakim jest utrudniony dostęp niepełnosprawnych do refundowanego leczenia w Polsce, a zwłaszcza do leczenia w znieczuleniu ogólnym.

Rozwiązaniem, jakie zaproponowaliśmy Klientowi, było wdrożenie kampanii łączącej media relations z budową contentu internetowego, zwiększającego ilość treści w wyszukiwarkach. W ramach działań rozwinęliśmy Klientowi relacje z dziennikarzami lokalnymi, regionalnym i ogólnopolskimi, zajmującymi się głównie tematyką społeczną i związaną ze zdrowiem. Jednym z ważnych elementów, jaki włączyliśmy w kampanię był także storytelling. W komunikacji z mediami przedstawiliśmy kilka historii pacjentów, którzy znaleźli pomoc w Czechach. Bohaterowie kampanii pojawili się na łamach  m.in. Gazety Wyborczej, Dziennika Zachodniego, Super Expressu, a także portalach poświęcone osobom niepełnosprawnym. 

Oprócz komunikacji z mediami nasza agencja zajęła się także stworzeniem podstaw projektu, w tym: jego nazw, identyfikacji, strony internetowej oraz kanałów społecznościowych. Agencja zajęła się także strategicznym doradztwem mającym na celu wsparcie sprzedaży usług oraz ich prezentacji instytucjom.  Efektem naszych działań były nie tylko liczne publikacje, ale także znaczący wzrost liczby zapytań i pacjentów w ciągu 6 miesięcy trwania kampanii medialnej.  Oprócz tego agencja SKYMED+, partner Guarana PR, jest autorem nazwy, logotypu i identyfikacji wizualnej projektu.  

Efektem tej współpracy jest ponad 100 publikacji poświęconych leczeniu w Czechach oraz problemowi dostępności do niego w Polsce. O inicjatywie pisały m.in. Onet.pl, Fakt, Super Express, Gazeta Wyborcza, Dziennik Zachodni, Silesion.pl, Gazeta Prawna, Polska Agencja Prasowa i in. O leczeniu informowało także m.in. Radio Zet, RMF FM,  Radio Katowice, Superstacja oraz Polsat News. 

Strona projektu: TUTAJ

Informacja o cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać w naszej polityce cookies
Dowiedz się więcej