Klient: Amtra Sp. z o.o.
Magazyny self-storage, znane chociażby z przebojowego reality show „Wojny Magazynowe” to nowe rozwiązanie w Polsce, dające możliwość przechowywania poza domem na dowolnej powierzchni. Wynajmując box, mamy do niego dostęp przez całą dobę i przez cały tydzień. Przed agencją postawiono dwa zadania. Jednym z nich było wygenerowanie publicity dotyczącego otwarcia magazynów Sejfboksy (inwestycja Amtra Sp. z o.o.), drugim upowszechnienie wiedzy o takim rozwiązaniu, a co za tym idzie edukacja potencjalnych klientów.
Współpraca rozpoczęła się od wielkiego otwarcia jednego z największych woj. sląskim magazynu self storage, czyli liczących sobie 1,5 tys. m kw. Sejfboksów w Sosnowcu. Otwarciu towarzyszył press day dla dziennikarzy połączony z preview inwestycji. Media miały okazję jako pierwsze zobaczyć inwestycję oraz to, jak działają magazyny samoobsługowe.
Spotkanie wygenerowało ponad 50 publikacji w mediach regionalnych, ale i ogólnopolskich, w tym m.in. w TVS, Gazecie Wyborczej, NaszeMiasto.pl, Dzienniku Zachodnim, Radiu ESKA i in.
W ślad za komunikacją otwarcia poszła wielomiesięczna kampania media relations, której celem było pokazanie różnych funkcji inwestycji oraz wskazanie grup docelowych, czyli osób, do których kierowana jest propozycja Sejfboksów. Celem było także „wygenerowanie mody na self-storage”.
W efekcie w mediach pojawiło się blisko 100 publikacji o charakterze edukacyjnym, głównie w mediach regionalnych i biznesowych, ale także w prasie poradnikowej.
Ten etap kampanii połączony został z działaniami na YouTube. Na potrzeby kanału powstało 7 filmów poradnikowych, w których pracownicy Sejfboksów mówią o funkcji magazynów, sposobie ich użytkowania oraz przeznaczeniu samej inwestycji w Sosnowcu.