Wyślij briefa na adres brief[at]guaranapr.pl Poniedziałek - Piątek: od 8:00 do 16:00
Spotkajmy się Katowice, Jaworzno, Kraków (tylko umówione spotkania)
Zawsze możesz do nas napisać biuro (małpka) guaranapr.pl lub skorzystaj z KONTAKT
Muzyka dla zarodków w Gyncentrum

Komunikacja pionierskiego rozwiązania wspierającego in vitro
Klient:
 Klinika Leczenia Niepłodności i Diagnostyki Prenatalnej Gyncentrum

Tło Sytuacji
Klinika Leczenia Niepłodności i Diagnostyki Prenatalnej Gyncetrum w Katowicach jako pierwsza w Polsce zdecydowała się na wprowadzenie innowacyjnej metody wspomagania in vitro, która polega na puszczaniu… muzyki zapłodnionym komórkom jajowym. Specjalne głośniki umieszczone w inkubatorze hodowlanym grają znajdującym się tam embrionom muzykę klasyczną, rock i pop. Dźwięki powodują delikatne drgania kropel pożywek hodowlanych, w których znajdują się zarodki. Ruchy te promują zapłodnienie i prawidłowy wzrost embrionów. Skuteczność tego rozwiązania jako pierwsi zauważyli naukowcy z Instituto Marquès w Barcelonie.  

Zadanie Guarana PR
Wyzwaniem dla agencji było zakomunikowanie tego niezwykle medialnego wydarzenia. W tym celu zorganizowany został specjalny press day połączony z możliwością zwiedzenia laboratorium. Z racji specyfiki pracy ośrodka i sterylnych warunków panujących w laboratorium, media umawiane były przez cały dzień na określone godziny. W ten sposób nie tylko nie zakłócono pracy laboratorium, ale dostarczono mediom wysokiej jakości materiału z możliwością filmowania i pełnym dostępem do lekarzy, ginekologów, embriologów i biologów.

Efekt? Ponad 50 publikacji w zaledwie tydzień na temat rozwiązania Gyncentrum. O "muzyce dla zarodków" informowały m.in. "Wydarzenia" Polsatu, "Fakty" TVN, "Teleexpress" TVP1 , "Aktualności" TVP3, "Dzień dobry TVN" oraz "Pytanie na Śniadanie". Reportaże radiowe można było posłuchać m.in. w TOK FM, RMF FM, Radio Katowice i Radio ZET. Relacje prasowe i internetowe znalazły się w Gazecie Wyborczej, Dzienniku Zachodnim, Fakcie, naTemat.pl, Focus.pl, Miesięczniku Dziecko, Miesięczniku Zdrowie, Interia.pl. Wartość publikacji (AVE) wyniosła ponad 1 500 000 PLN, zasięg ukształtował się na poziomie 11 milionów widzów, czytelników i słuchaczy (dane zbiorcze dla TV, radia, internetu i prasy).

 

Publikacja przykładowa: https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/dzieki-muzycznym-wibracjom-zarodki-lepiej-sie-rozwijaja/5hld0sq

https://mamdziecko.interia.pl/ciaza/planowanie-ciazy/news-playlista-dla-embrionow-czyli-jak-muzyka-wspomaga-zaplodnien,nId,1360540

 

Informacja o cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać w naszej polityce cookies
Dowiedz się więcej