Klient: Karcher Polska
W 2018 roku firma Karcher obchodziła 25-lecie na polskim rynku. Z tej okazji pojawił się pomysł zorganizowania wyjątkowej akcji CSR z mocnym elementem edukacyjny. Przed agencją postawiono zadanie zaprojektowania wydarzenia, które współgrałoby z misją firmy, jej dotychczasową dzielnością społeczną oraz celami. Efektem tego była akcja „czysta przestrzeń - wspólna sprawa” - projekt angażujący 3 miasta - Kołobrzeg, Warszawę i Kraków, którego celem było przypomnienie mieszańcom, że to od nich w dużej mierze zależy czystość przestrzeni wspólnych. W ramach projektu we wszystkich trzech lokalizacjach zorganizowano wielkie sprzątanie. Maszyny Karcher wysprzątały deptak prowadzący na molo w Kołobrzegu, Bulwar Flotylli Wiślanej w Warszawie oraz deptak pod Wawelem. Całości towarzyszyły eko warsztaty dla dzieci dotyczące smogu oraz bezpłatne badania spirometryczne. Nasza agencja zajęła się opracowaniem koncepcji wydarzenia, organizacją eventów, wydaniem magazynu edukacyjnego oraz pełną obsługą medialną.
W ramach tej ostatniej o akcji pojawiło się ponad 100 publikacji, w tym m.in. w Rzeczpospolitej, Gazecie Wyborczej, Wp.pl, Radiu Eska, Gazeta.pl, Polska, Gazecie Krakowskiej, Radiu Kolor i in.
fot. Karcher Polska, Guarana PR
Dowiedz się więcej o projekcie. Spotkajmy się!