Klient: Silesia City Center, Immofinanz Group
Przez blisko rok Silesia City Center - największe centrum handlowe na południu Polski rozbudowywało się. Z 68 tys. m kw. na 86 tys. m kw. Była to największa tego typu inwestycja w regionie warta ponad 50 milionów euro. W efekcie, której centrum zyskało ponad 100 nowych sklepów (w sumie ponad 300). Tak duża inwestycja wymagała spektakularnego otwarcia. Gwiazdą wydarzenia została Paris Hilton - znana amerykańska celebrytka.Oprócz tego wydarzeniu towarzyszyły koncerty z udziałem Justyny Steczkowskiej i De Mono. Imprezę prowadził Olivier Janiak.
Wyzwaniem dla agencji była komunikacja tego niezwykle medialnego wydarzenia, które trwało aż 4 dni! Działania podzielono na 3 części - backstage wizyty, konferencja prasowa, zakupy gwiazdy z udziałem mediów. Po pierwsze działania skierowano do mediów w USA. Relację z odlotu celebrytki na lotnisku LAX w Los Angeles można było zobaczyć na znanych amerykańskich serwisach plotkarskich m.in. na blogu Pereza Hiltona. Zanim Paris wylądowała w Polsce, zdjęcia obiegły także media w kraju. Po drugie na lotnisku w Katowicach czekały na Paris media - relację live zorganizowała m.in. stacja TVN24, na miejscu obecne były agencje fotograficzne, które już wieczorem dostarczyły pierwsze relacje do mediów.
11 października 2011 odbyła się konferencja prasowa w nowej części Silesia City Center, w której udział wzięło ponad 250 dziennikarzy z Polski, Niemiec, Austrii, Czech, Słowacji, Wielkiej Brytanii i USA. Wśród redakcji zgromadzonych w Silesii znalazły się m.in. TVN, TVN24, Polsat, Polsat News, TVP, TVP Info, TVP3, ARD, ORF, Deutsche Welle, RTL, BBC, Associated Press, Reuters, Wp.pl, Onet.pl, Dzień Dobry TVN, To się kręci (Polsat), a także wszystkie najważniejsze agencje fotograficzne w Polsce m.in. PAP, EastNews, AKPA, KAPiF, ONS, BE&W i in. Relacje na żywo z konferencji śledzić można było w Polsat News. Felietony z wydarzenia ukazały się m.in. w "Faktach" TVN, "Panoramie" TVP, Superstacji, TVN24, "Pytaniu na śniadanie" TVP2 i Dzień Dobry TVN. Ten ostatni program przygotował nawet specjalny wywiad na wyłączność z gwiazdą, który prowadziła Kinga Rusin. Relacje z wydarzenia pojawiły się na wszystkich liczących portalach plotkarskich m.in. Pudelek.pl, Plotek.pl, a także w magazynach Show, Viva!, Gala, Newsweek i in.
Dopełnieniem eventu był czas dla fotoreporterów podczas zakupów gwiazdy w nowych butkiach, w tym w salonie La Mania. W sumie o wydarzeniu pojawiło się ponad 1000 publikacji o łącznej wartości przekraczającej 16 000 000 PLN. Projekt zdobył nagrodę Solal Marketing Awards w 2012.
Wydarzenie było częścią stałej obsługi PR jaką Guarana PR zapewniało Silesia City Center.
fot. Guarana PR, Silesia City Center