Klient: Brema, U Marketing
Wspólnie z naszym partnerem biznesowym, agencją U Marketing, podjęliśmy się wyzwania komunikacji debiutu rynkowego oraz otwarcia biurowca BREMA w Katowicach. Obszarem, którym zajęła się Guarana PR było media relations. Nasza agencja odpowiadała zarówno za współorganizację konferencji prasowej otwarcia, obsługę medialną wydarzenia, jak również za późniejsze działania w mediach, pozycjonujące inwestycję.
Efektem naszych prac było blisko 100 publikacji prasowych, internetowych, radiowych i TV w tak kluczowych mediach jak: Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Gazeta Wyborcza, Eurobuild, Dziennik Zachodni, Bankier.pl, Money.pl czy Interia.pl.
Biurowiec BREMY to inwestycja komercyjna klasy „A” na katowickim rynku. Budynek liczący sobie 6-kondygnacji (5 naziemnych i 1 podziemną) oddano do użytku w kwietniu 2017r. Biura zajmują w nim 6225 m kw. z ponad 11, tys. m kw. całkowitej powierzchni. Deweloper oferuje w biurowcu zarówno duże powierzchnie typu „open space” mające od 72 m kw. do 486 m kw., jak również niewielkie lokale mające po 50 m kw. W biurowcu zastosowano najnowocześniejsze technologie budowlane. Z kolei na każdym z pięter wdrożono niezależne rozwiązania informatyczne, teletechniczne i grzewcze podnoszące standard i jakość inwestycji. Specyfika budynku umożliwia swobodny podział powierzchni biurowej według potrzeb i uznania przyszłych najemców.
fot. Brema, U Marketing, Guarana PR
Chcesz dowiedzieć się więcej o wydarzeniu? Spotkajmy się!