Debiut rynkowy AneVivo

Klient: Klinika Leczenia Niepłodności i Diagnostyki Prenatalnej Gyncentrum, Fundacja Gyncentrum, Anevova

AneVivo to nowa metoda zapłodnienia, pozwalająca na połączenie się komórek męskich i żeńskich w ciele kobiety. Umożliwia to specjalne zaprojektowana „kapsułka” stworzona przez szwajcarskich naukowców. 

Do zadań naszej agencji należało wprowadzenie innowacji na rynek oraz późniejsza komunikacja rozwiązania w mediach, w tym pierwszych efektów leczenia niepłodności w pilotażowej grupie. 

W tym celu zorganizowano serię konferencji prasowych. Jedna zapowiadała wprowadzenie nowej metody na polski rynek, poświęcona była ona także efektom takiego leczenia m.in. w Hiszpanii. W konferencji udział wzięli lekarze, biolodzy, przedstawiciele Uniwersytetu Śląskiego oraz szwajcarskiej firmy Anecova, która opracowała metodę.

Drugą konferencję zorganizowano pół roku później, aby poinformować o pierwszych ciążach. Podobnie jak wcześniej udział w niej wzięli lekarze i przedstawiciele Anecova, a także szczęśliwi, przyszli rodzice, uczestnicy programu finansowanego przez Fundację Gyncentrum.

Efektem pierwszej konferencji było ponad 80 publikacji, w tym m.in. relacje live w TVP Info, TVN24, materiały w serwisach TVN24, Polsat News, Superstacji i TVP oraz liczne publikacje prasowe, radiowe i internetowe. Druga konferencja wygenerowała ponad 50 publikacji, w tym m.in. w Gazecie Wyborczej, Radiu Zet i TVN24. Towarzysząca debiutowi metody kampania media relations zapewniła ponad 300 publikacji w czołowych mediach w Polsce. Nowa metoda zapłodnienia została także uznana za wydarzenie medyczne roku przez magazyn Zdrowie.

fot. Guarana PR

Chcesz dowiedzieć się więcej o wydarzeniu? Spotkajmy się!