+ Biuro Prasowe + Dyspozycyjne, zawsze aktywne

Biuro prasowe to podstawa działań media relations. Obsługuje całą komunikację firmy z mediami. Jego głównymi zadaniami są: przygotowanie i dystrybucja informacji prasowych, obsługa zapytań mediów, bieżące doradztwo i budowanie strategii komunikacji. Nieocenioną rolą jest również monitorowanie mediów i rynku, dzięki czemu wiemy, co i gdzie piszą o Tobie, Twojej firmie czy produkcie. 

Sprawnie działające Biuro Prasowe to podstawa utrzymania dobrych relacji z mediami. 

Jakie jest nasze Biuro Prasowe?

Oparte na własnych, kilkunastoletnich doświadczeniach we współpracy z mediami. Wiemy, czego potrzebują dziennikarze, a czego zupełnie nie! W naszych relacjach opieramy się na merytorycznej i wartościowej komunikacji. 

Tworzymy Biuro Prasowe dla Twojej firmy, które jest aktywne, na bieżąco udziela odpowiedzi na pytania dziennikarzy, radzi i podpowiada kierunki, jakie należy obrać w komunikacji. Jesteśmy na bieżąco z wiadomościami z rynku, zapobiegamy kryzysom i kreujemy dobre relacje ze światem mediów. 

Jest niezbędne dla firm, które chcą się rozwijać, zdobywać przewagę i podnosić swoją wartość, ale też sprosta wymaganiom mediów XXI w.

Nasze BP 2.0. pracuje według zasady O.S.I. To 3 kluczowe elementy, które sprawiają, że jest nieodłącznym elementem biznesu. 

Biuro Prasowe 2.0. wg zasady O.S.I. 

ochrona.  

Marka, produkt, pracownicy, rozwiązania, patenty. Dobre imię. 

Jak chronić wszystko, czym jest firma? Jak chronić wartości, które mają dla Ciebie znaczenie?

Jedna plotka może zaważyć na wieloletnim dorobku. Biuro Prasowe wprowadza szereg działań, które mają zapobiec negatywnym opiniom, umocnić zaufanie i pomaga zdobywać pozytywny rozgłos. Tworzy system wykrywania i przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym, które mogą być prawdziwym tąpnięciem dla firmy czy instytucji. 

smart.

Co wpływa na skuteczność biura prasowego?

Połączone doświadczenia ekipy agencji, wieloletniej pracy w zawodzie oraz szerokich zainteresowań. Przez ponad 12 lat współpracowaliśmy z dziesiątkami firm: polskimi i międzynarodowymi. Współpracowaliśmy z prezesami, dyrektorami, działami marketingu i wieloma osobami odpowiedzialnymi za funkcjonowanie przedsiębiorstw. Zdobyliśmy też szerokie, mocne i trwałe relacje z dziennikarzami mediów każdego gatunku. To tworzy zespół, który nigdy nie jest zaskoczony i zawsze wie, co robić. 

innowacje.

Unikalne narzędzia, autorskie rozwiązania i własne know-how

Nigdy nie podglądaliśmy innych, nasze rozwiązania zawsze tworzyliśmy od nowa. Były odpowiedzią na potrzeby Klientów i Mediów. I to się sprawdza! Unikalne formaty informacji prasowych oparte na wywiadach, ankietach i rozmowach z dziennikarzami. Własny system e-biura prasowego, który nie generuje dodatkowych kosztów. Przystępny i czytelny, a także dedykowany osobno każdemu klientowi. Własny system wspierania wysyłki plików. Własna metodologia tworzenia schematu dystrybucji i konstrukcji informacji prasowych. Cały czas coś zmieniamy, udoskonalamy, poprawiamy i wprowadzamy nowości podnoszące skuteczność działań. Masz to w gratisie!

Co otrzymujesz w ramach Biura Prasowego?

Doradztwo - bieżące doradztwo wizerunkowe, łatwe odpowiedzi na trudne pytania, trudne odpowiedzi na łatwe pytania. Razem szukamy najlepszych rozwiążań, jesteśmy zawsze dostępni i do dyspozycji. 

Komunikacja - na tym w dużej mierze opiera się działanie BP - aktywna komunikacja z mediami, czyli przygotowanie i dystrybucja materiałów prasowych, follow-up, odpowiedzi na zapytania, inicjowanie własnych tematów, wywiadów i wszelkiej innej medialnej aktywności. 

Planowanie - realizujemy i budujemy strategię działań na najblizsze dni, miesiące i lata. Wyciągamy wnioski, wdrażamy kolejne rozwiązania, przygotowujemy ścieżkę komunikacji dla marki, produktu i osoby. 

Monitoring - na bieżąco monitorujemy media różnymi narzędziamy, przesyłamy aktualne publikacje, sprawdzamy, co w mediach szumi. Przewidujemy potencjalne i przeciwdziałamy sytuacjom kryzysowym. 

 

 

 

A przy tym pracuje na pozytywny rozgłos.